Açıkhava Reklamcılığı | Beta

Açıkhava Reklamcılığına Dair

McDonald’s Cevahir AVM Özel Uygulamaları

McDonald’s, geçtiğimiz günlerde İstanbul Cevahir AVM’de gerçekleştirdiği iki özel uygulamayla Türkiye’de ilkleri gerçekleştirdi.

İlk özel uygulamada; Zemin kattaki platformdaki “Şahane Bir Öğle Yemeği Saatini Öğrenmek İçin Yukarı Bakın” mesajını görenler, yukarı baktıklarında Cevahir AVM’nin saatinin 12’den 3’e kadar gösterdiği bölümde “Öğlen 12’den 3’e ye-Mc Şahane!” mesajıyla karşılaştı.

İkinci özel uygulamada ise; Yemek katı yürüyen merdivenlerinin tam önüne, McDonald’s tak’ı konuldu. Yürüyen merdivenler kampanya mesajlarıyla giydirildi ve tak’ın hemen yanındaki rakete kampanya afişi asıldı.

Reklamveren: McDonald’s Türkiye

Medya Planlama Ajansı: OMD

Açıkhava Medya Planlama: Aziz Kul, Zafer Kaya, Yağız Yantıra, Levent Somuncu, Ümit Sarar, Volkan Ayar

Reklamveren Temsilcileri: Ayşegül Turhan, Özlem Kılıç, Nelsi Malki

Creative Ajans: Leo Burnett

Kullanılan Network: İstanbul Cevahir AVM

Çatı ve Zemin Üretim: 004+ Pozitifikir

Üretim Sorumlusu: Emrah Söğütlü

M Tak Üretim: Cips Reklam 

Üretim Sorumlusu: Salih Özer, Mehmet Boynuyeyri 

Yayın Başlangıç: Mayıs 2012

 

 

Reklamlar

One response to “McDonald’s Cevahir AVM Özel Uygulamaları

  1. Acar 30 Mayıs 2012, 19:22

    Super olmuş böyle yeniliklere ihtiyac vardı ellerinize saglık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: